Nog 11 dagen! - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Dana Roelofs - WaarBenJij.nu Nog 11 dagen! - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Dana Roelofs - WaarBenJij.nu

Nog 11 dagen!

Door: Dana

Blijf op de hoogte en volg Dana

02 Februari 2015 | Nederland, Bemmel

Hallo allemaal!
Het is bijna zover, over 11 dagen vlieg ik samen met Sabine naar Spanje om daar drie maanden stage te gaan lopen. Woensdag neem ik afscheid op mijn huidige stage, vrijdag van mijn klas, zondag van mijn familie en dan heb ik nog vier dagen om hier leuke dingen te doen en de laatste dingetjes te kopen. Vanavond ga ik al afscheid nemen van mijn lieve collega's van Intratuin, hoewel ik zaterdag nog wel werk, haha. Afgelopen zaterdag kreeg ik de eerste drie kussen met 'veel plezier, geniet ervan, heb een leerzame tijd!'. Wow dacht ik, nu komt het wel heel dicht bij..
Buiten dat, heb ik er enorm veel zin in! Afgelopen donderdag is Cindy, mijn lieve vriendinnetje sinds groep 1, naar Spanje vertrokken voor een half jaar. En raad eens, we wonen daar nog geen kwartier van elkaar af! Dat geeft me toch wel een goed gevoel, aangezien ik vroeger al begon te huilen als ik een nachtje moest logeren..
Er staan al een paar dagen tasjes met gekochte spullen op mijn kamer, de koffers worden van zolder gehaald, het is inpakken geblazen. Voor degene die nog niet jaloers zijn, het is nu zo'n 17 graden in Spanje (zeggen ze..) dus mijn winterjas blijft lekker thuis!
Via deze blog wil ik jullie allemaal op de hoogte gaan blijven houden van mijn avontuur, ik hoop dat het leuke, spannende, om-nooit-meer-te-vergeten verhalen gaan worden!
Adios Amigo's!

  • 02 Februari 2015 - 18:26

    Desire:

    Hoi Dana! Geniet alvast van de voorpret!!
    Tot zondag! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dana

Actief sinds 02 Feb. 2015
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 1680

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 20 Mei 2015

Spanje met Sabine!

Landen bezocht: